piątek, 15 maja 2015

środa, 29 kwietnia 2015

Małe zmiany

Hej! Znowu wam spamuję xD Dzisiaj zmieniłam trochę zakładkę " O Ricie" i zrobiłam nowy kursorek. To tyle.

 ufff ile tego było... xD
Jakby co to mój puchar, nie Rity... na razie są tylko moje, ale może niedługo... 

sobota, 25 kwietnia 2015

Rita na rowerze!

Hej! Dzisiaj postanowiliśmy wypróbować nową smycz do roweru dla psów. Smycz została podpięta do roweru taty, gdyż jeździ trochę lepiej ode mnie... Ritka była BARDZO grzeczna, zachowywała się, jakby ktoś ją uczył biegnięcia przy rowerze od urodzenia. Po jeździe wróciła szczęśliwa i zmęczona do domu. Niestety, nie mam zdjęć, a szkoda, bo ślicznie wyglądała.

czwartek, 16 kwietnia 2015

Przeprosiny

Przepraszam za to, że nie pisałam długi czas, ale były święta i komputer nie chce przyjmować nowych zdjęć...... Mam nadzieję, że będziecie mimo to czytać tego bloga. Święta upłynęły Ricie spokojnie, prawie nauczyłam ją trzymać koszyk w pysku. A i widać postępy w łapaniu frisbee. Łapie średnio co trzeci rzut. Trzeba tylko dopracować rzucanie ;) Umie też przeskakiwać przez kolano za frisbee.
Rita i frisbee

środa, 1 kwietnia 2015

Zdjęcia

No to dzisiaj, jak obiecałam trochę zdjęć


Rita na tle liści ( tak, wiem jest wiosna i powinny być zielone, ale przetrzymały zimę i są jesienne )


Rita nie lubi wodny, nie wejdzie do niej z własnej woli.

Zdjęcie z czerwonymi kulkami xD

Moje ulu z sesji"Rita na tle grafiti"

Mamy ulu z sesji " Rita na tle graffiti"


OMG nie podpisałam zdjęć, ale... chyba i tak nikt nie skopiuje...xD





wtorek, 24 marca 2015

Nowe sztuczki&nowe frisbee ( wiosenne porządki)

Wiosna! Na dworze robi się cieplej, dzień się wydłuża, ...Rita wyrosła z małego frisbee więc kupiliśmy jej nowe, twarde. Z legowiska też wyrosła, teraz ma nowe, większe koloru czerwono-czarnego. Nauczyliśmy się też nowych sztuczek: cofaj się, przytul ( pies przytula, lub obejmuje przedmiot, który się mu da).
Rita urosła...

Nauczyła się przytulać...

Globus też...



Nauczyła się oszczędzać...

Dobra przystopujmy trochę, bo zaraz wybuduje dom xD.

Ritka z nowym frisbee

Ciesząca się Rita

A w następnym poście trochę ładnych zdjęć.



sobota, 14 marca 2015

Rita - Odnowa!

Witam, to znowu ja xD Nie było mnie na kompie przez jakiś czas z powodu nadmiaru zajęć. Ale ok, teraz coś o Ricie. Trochę tego będzie...Po narkozie była śpiąca i chwiała się jak chodziła, a potem spała w domu przez jakieś 4 godziny. No i trza będzie smarować ucho maścią.
Chrrr...
A teraz fotki z sesji " Świat oczyma Rity"

Pysiol był przedwczoraj u psiego fryzjera! Został otrymowany i dostał nowe fajne ubranko oraz obrożę przeciwpchelną i przeciwkleszczową. 
Tada! Elegancka Rita w ubranku!

Reakcja Tosi (kota) na "nowego psa"


I Rita nauczyła się nowych sztuczek, ale o tym w następnym poście.

Moja kość! Grrr...







niedziela, 8 marca 2015

Choroba

Krótki post dzisiaj. Rita ma coś z uchem. Czasem się drapie i potrząsa obydwoma uszami. Wczoraj byliśmy u weterynarza, najprawdopodobniej świerzb, ale nie na pewno. Rita jest umówiona na poniedziałek wieczór lub wtorek  rano. Weterynarz będzie czyścił uszy pod narkozą. Dlaczego pod narkozą? Bo inaczej Ritka, dzikus jeden wyrywa się i piszczy, jakby ją zarzynali -,-. Po zabiegu będziemy musieli smarować uszka maścią więc i tak musi się przyzwyczaić. 

czwartek, 5 marca 2015

Rita i zdrowa żywność

Mam tu parę fotek ukazujących Ritę z warzywami i owocami. Pysiol najbardziej z owoców lubi jabłka a z warzyw chyba pietruszkę, bo jak nas nie ma wyciąga ją i gryzie ( podczas naszej nieobecności  gryzie również ziemniaki). Zauważ: gryzie, nie zjada!

Z pietruszką

Też z pietruszką XD

Rita z pietruszką & others

Merdająca Rita.



A jakie warzywa i owoce najbardziej lubią Wasze pieski?




niedziela, 1 marca 2015

Na łąkę do sarn! i fajne foty

Dzisiaj pojechaliśmy - ja, tata no i Ritka oczywiście na pobliskie łąki. Dużo takich dookoła. Rita nawet zaczęła tropić sarny. Ale od początku... Po jakimś czasie od wyjścia z auta zobaczyliśmy kotka. Gdy zauważył naszą suczkę zaczął uciekać. No to Rita automatycznie - coś ucieka, coś goni. Ponieważ w okolicy nie było drzew biedny kotek nie miał się gdzie schować, więc uciekał ile sił w łapkach, a Rita za nim... Czekaliśmy parę minut, aż wreszcie wróciła. Zawsze wraca. Potem zobaczyliśmy sarny i Rita na początku zgłupiała. Ale gdy sarna ją zobaczyła zaczęła uciekać, a Rita wiadomo - gonić. Po chwili jednak zrozumiała, że sarny nie dogoni i przybiegła do nas.
Rita i sarna w oddali.


Rita na drodze

Pod drzewem

Rita bawi się w chowanego.


Przepraszam, że na koniec rozmazane... Ale przynajmniej początek jest, dobre i to...

A teraz inne fajne foty

Mokry pies

Czarno-biała Rita
I zapraszam do obejrzenia zakładki " liczby i rekordy "





czwartek, 26 lutego 2015

Rita w ZKwP

Dzisiaj krótko. Przedwczoraj byliśmy z Pysiolem w Związku Kynologicznym żeby dostać rodowód polski.  Ma czeski, bo przywieźliśmy ją z Czech ( Brno) . Wszystko ok, niedługo dostaniemy polski. Rodowodowe imię Rity to Candle Light ( światło świec ) i jest nawet ładne. Chociaż nie mamy zbytnio szans na medale, bo Ritka jest trochę za duża i ma jedno ucho klapnięte postanowiliśmy jednak wziąć rodowód. Przez całą drogę ( od domu do centrum i z powrotem ) Rita szła tuż przy nodze. Sama się nauczyła, po prostu - jak idziemy miastem, a ja trzymam krótko smycz to ona nie próbuje jej ciągnąć i grzecznie drepta koło mnie.

wtorek, 24 lutego 2015

Życie towarzyskie Rity

Rita uwielbia bawić się z innymi psami. Bardziej gdy była mała, teraz troszkę spoważniała ( choć nadal jest mała). Teraz jest bardziej posłuszna i nie szarpie na smyczy gdy widzi obcego psa. Tym bardziej jak mamy frisbee, bo jest w nim wręcz zakochana i jak je widzi nie interesują ją inne psy. Szczególnie lubi się bawić z Łatkiem.

Łatek

Rita nie upuszcza kółka.

Z patykiem

Takie zdjęcie ;) Dobrze uchwycony moment.
Wczoraj ćwiczyłam z Ritą przez chwilę skakanie. Nie powinna za dużo skakać, bo jest jeszcze młoda, ale my tylko przez chwilę. Zaczęła od 47 cm, a skończyła na 70 cm. Moim zdaniem nawet dużo. 
Rita skacząca.
Dobra, jeszcze parę najfajniejszych fotek.
A mówiłam, że umie się uśmiechać?

Rita-greyhound

Mokra Rita (błysk diabełka w oczach)







sobota, 21 lutego 2015

Zdjęcia i frisbee

Dzisiaj trochę zdjęć i opis skoków Rituszki. Jak wygląda przeciętny spacer Pysiola? Otóż najpierw dochodzimy do parku ( co oczywiste XD). W parku spacerujemy chwilę po czym rzucamy Ricie dysk. Niedawno zaczęła łapać średnio jeden raz na spacer. Reszta to: za późne dobiegnięcie, pomylenie kierunku i łapanie na oślep. Potem Rita skacze trochę przez krzaki i z powrotem rzucamy frisbee. Potem idziemy do domu. Niby wydaje się, że krótko, ale dziś byliśmy w parku jakieś dwie i pół godziny.
Zmęczona Rita, to grzeczna i szczęśliwa Rita.

Zaraz cię złaaapię!

Pozycja Rity przed rzutem.

Późne popołudnie...

Jedno z moich ulu <3

Złapałam!

Balans po pniu




A na koniec sweet Rita:
Ach... Te oczka...









piątek, 20 lutego 2015

Inwestycja

Ładne, prawda? Postanowiłam zgrać sobie pixlr i teraz mogę tworzyć różne dziwne obrazki - na zdjęciu: Rita-Kosmita xD xD xD
Tylko nie wiem, jak wycinać to zdjęcie, żeby miało różne kształty( np. kółko, kwadrat, rąb...)

Skoki Rity

Dzięki czytaniu jednego bloga link wpadłam na pomysł żeby z Ritą też ćwiczyć skakanie. Nie mamy jednak żadnych cegieł, specjalnych przeszkód czy drążków. Mamy tylko krzaki. Więc Rita skacze na razie przez te krzaki i nawet jej to wychodzi. Zdjęcia robiłam z telefonu, który je robi z paro sekundowym opóźnieniem. Więc domyślacie się, że trudno było...Jak Rita będzie lepsza w skokach może pomyślimy o agility.
Najbardziej udane xD

Rita z patykiem przed skokiem



filmik
taa... Mój głos w tle...